'

Deze workshop heet met recht een workshop, je gaat zelf aan de slag met opdrachten, rollenspellen, een calamiteitenquiz en een interactieve presentatie. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van diverse trainingsfilms. Tijdens de workshop komen de volgende onderwerpen aan bod: taken en verantwoordelijkheden van de (museum)medewerker, bezoekers te woord staan telefonisch en aan de balie, omgaan met lastige bezoekers, beveiliging en veiligheid van bezoekers en personeel. De workshop is van 10.00 tot 17.00 in Rozet Arnhem.

Doelgroep

Deze workshop is voor de (museum)medewerker die persoonlijk in contact komt met bezoekers. Gastvrijheid en de interne communicatie van het museum zijn nauw met elkaar verbonden. Deelname vraagt een open houding (van zowel de deelnemers als van de staf van het museum). Er wordt verwacht dat je bereid bent om kritisch te kijken naar de eigen communicatieprocessen.

Wat kun je na het volgen van deze workshop?

Na de workshop heb je inzicht in de complexiteit van taken en verantwoordelijkheden richting het publiek. Ook krijg je inzicht in de verwachtingen en wensen van bezoekers en hoe je daar mee om kan gaan. Achteraf worden er digitale lesmiddelen beschikbaar gesteld.

Inschrijven

Deelnemen aan de training? Inschrijven kan via de knop "inschrijven" op deze pagina. Zijn er nog vragen stuur dan een mail aan  info@cultuurcollege.nl of bel 026 351 4711. 

Goed om te weten

Het is ook mogelijk deze workshop In Company te verzorgen. De kosten hiervoor zijn € 1.550,- exclusief btw en het maximum aantal deelnemers bedraagt 20. Wij sturen je graag vrijblijvend een offerte toe.

  • Deze cursus delen